mijn werkwijze

1.    Gratis consult
Ik wil jou en jouw ruimte beter leren kennen. We bespreken de pijnpunten, behoeften en doelen. Ik zal een voorstel doen voor een duurzaam systeem, dat gemakkelijk bij te houden is en past in jouw huis en interieur. Hierbij houd ik vanzelfsprekend rekening met jouw levensstijl, gezin en dagelijkse routine.

2.   Het voorstel
Kort na het kennismakingsgesprek ontvang je een overzicht van het project en mijn voorstel. Ik specificeer het werk per ruimte en afhankelijk van de wensen offreer ik op basis van een uurtarief, per sessie of voor het gehele project.

3.   Akkoord
Zodra het voorstel akkoord is, pakken we de agenda’s erbij om een datum te plannen.

4.   Let the fun begin!
Eerst gaan we samen sorteren en categoriseren. Jij bent leading en bepaalt wat blijft en waar je afscheid van neemt. Items die je niet meer nodig hebt kunnen verkocht, gedoneerd of afgevoerd worden. Dan kan het echte organizen beginnen en is het tijd dat jij achterover gaat leunen en mij het werk laat doen. Ik zal het eventueel beschikbare opbergmateriaal hergebruiken en waar nodig (afhankelijk van het budget) andere opbergers toevoegen.

5.   De onthulling
Ik laat je het eindresultaat zien en begeleid je door de verschillende ruimtes en zal toelichten hoe het eenvoudig bij te houden is. Nadat het project is afgerond, ben ik nog beschikbaar voor ondersteuning of coaching waar nodig.